• 16.02.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadama turundus-ja kommunikatsioonijuht on alates septembrist 2009 Andres Valgerist

1. septembril 2009 moodustati Tallinna Sadama struktuuri uus divisjon - turundus- ja kommunikatsioonidivisjon - mille juhina asus samast kuupäevast tööle Andres Valgerist. Divisjoni koosseisu kuuluvad turundusosakond, mis kuulus seni kommertsdivisjoni koosseisu ja avalike suhete juhi ametikoht, mis oli seni juhatuse esimehe otsealluvuses.
Helen Hinno ei tööta enam Tallinna Sadama turundusosakonna juhatajana.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele