27. jaanuar 2010
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Peep Pedmanson: "Seagripivaktsiin kui sotsiaalne Calgonit"

Reklaaminduse raudvarra kuulub trikk „enne ja pärast”. Harrastatakse kosmeetika, poliitika, potipuhastuse ja muu säänse puhul. Vahel jäetakse „enne” ära, siis on tulemuseks Vahitorni esikaas või pangalaenu voldik, kuid olemus on sama.

Trikk siis selline, et esimeses kaadris näidatakse olukorda, mis on halb. Midagi roostetab, laguneb, mädaneb või on keegi sant, loll või koledate hammastega. Siis toimub miski sõrmenipsu-sarnane määdzhik, pärast mida näeb publik kaadrit number kaks, kust äsjane koledus on kui peoga pühitud ning tõbisest on saanud terve, lagast läige, vistrikust vitamiin või – naasmaks siinse reklaamileiu juurde – seagripivaktsiini üle muigavast Pevkurist… vaktsiini kummardav Pevkur. Ja mida drastilisem on muutus „enne” ja „pärast” vahel, seda vägevam on selle korda saatnud määdzhik, seda hardam meie lummus ta ees.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com