Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Olav Osolin tänavatantsufestivali Battle of EST 2009 plakatist
Kujutage ette pilti: sammun mina, Olav Osolin, läpakas kaenlas, mööda Rävala puiesteed, mõeldes omi mõtteid ja liigutades maksimaalse hooga jalgu, et mitte kohtumisele hiljaks jääda.
Ühtäkki jään kui naelutatult seisma: blond nukunäoga tüdruk, nokamüts viltu peas, vaatab mulle poeaknalt otse silma ja küsib: “Mis mõttes ei tule bättlile?” Vaatan talle otsa ja tunnen täiesti reaalselt, et mul on piinlik. Dämnd! Bättlile minek pole mulle pähegi tulnud, seda enam, et olen vaid hägusalt kuulnud, et tegu on meie tuntuima streettantsuvõistlusega. Nii uuringi plakati allservast, kus ja millal ning kes kõik seal üles astuvad. Tundub olevat täitsa lahe värk!
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.