Kujutage ette pilti: sammun mina, Olav Osolin, läpakas kaenlas, mööda Rävala puiesteed, mõeldes omi mõtteid ja liigutades maksimaalse hooga jalgu, et mitte kohtumisele hiljaks jääda.
Ühtäkki jään kui naelutatult seisma: blond nukunäoga tüdruk, nokamüts viltu peas, vaatab mulle poeaknalt otse silma ja küsib: “Mis mõttes ei tule bättlile?” Vaatan talle otsa ja tunnen täiesti reaalselt, et mul on piinlik. Dämnd! Bättlile minek pole mulle pähegi tulnud, seda enam, et olen vaid hägusalt kuulnud, et tegu on meie tuntuima streettantsuvõistlusega. Nii uuringi plakati allservast, kus ja millal ning kes kõik seal üles astuvad. Tundub olevat täitsa lahe värk!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.