11. november 2009
Ainult tellijatele

Majandussurutis on muutnud inimeste hoiakuid rohkem kui reaalset toimetulekut

TNS Emori läbiviidud finantskäitumise uuring annab alust tõdeda, et eelkõige on muutunud majandusoludes kasvanud inimeste ettevaatlikkus, mitte niivõrd aga reaalne toimetulek. Keskmised sissetulekud on tagasi 2007. aasta tasemel, enda sääste ei ole inimesed pidanud aga äraelamiseks kasutusele võtma, ja laenamine on asendunud raha kõrvalepanemisega.

Aastaga on ligi pooltel (48%) Eesti peredel sissetulekud langenud ja seeläbi ka majanduslik olukord mõneti halvem kui aasta tagasi, 45% peredes on jäänud majanduslik olukord muutumatuks ning 6% peredest on saanud nautida oma majandusliku olukorra paranemist. Majandussurutisest tulenevad sissetulekukärped on aga viinud inimeste rahakotist sisuliselt 2008. a palgatõusu, keskmine sissetulek ühe inimese kohta on jõudnud tagasi 2007. a tasemele - mida aga mäletame üldiselt kui sugugi mitte nii halba aega ja kui tarbimisbuumi tippu.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700