8. september 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kes on motiblogija?

Viimasel ajal on olnud kuulda uut väljendit "motiblogija". Best Marketing küsis Olav Osolinilt - mida see tähendab?

Olav Osolin, reklaamiagentuuri Zavod BBDO juhataja:

"Motiblogija on tüüp, kes saab blogimise eest miskit tasu, enamasti tasuta teenuse või kauba moel. Näiteks vaatab reisibüroo, et su blogil on palju lugejaid ja pakub sulle tasuta reisi, oodates selle eest blogis kommentaari. Blogijale võib ka anda tootenäidiseid, lootuses, et talle need meeldivad ja ta kiidab neid. Häda on selles, et enamasti soovitakse positiivset reaktsiooni ja kui sa tõtt räägid, siis kisub asi jamaks ning edaspidi näed oma motivatsiooni nagu oma kõrvu.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700