Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lego: lapsed peaks vähem telekat vaatama!
Taani mänguklotside tootja Lego tuli välja reklaamikampaaniaga, mis viidates televisioonis vohavatele vägivalla- ja seksistseenidele kannab sõnumit: "Lapsed peaks vähem telekat vaatama!" ning pakub lastele alternatiivset meelelahutust Lego klotside näol. Välireklaamides on vägivalla- ja seksistseenid Lego klotsidega ära retušeeritud.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.