Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Taavi Piibemann Vastse-Kuuste printreklaamist: Not the vorst.
Kinos käidud, vonklevad Vastse-Kuuste vorstid Vabakale lihaselisi ehitajaid lantima. Tihkelt lambasoolde surutud sealihas on rohkem seksapiili kui miniseelikus näitsikus, tahetakse meid uskuma panna.
Kui juba turd töömees vorsti-iharusse langeb, mis siis meist, väetimatest, saab? Kes täidab maa lastega, kui kõik mehed on vorstikestega mehkeldamas?
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.