Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Taavi Piibemann Vastse-Kuuste printreklaamist: Not the vorst.
Kinos käidud, vonklevad Vastse-Kuuste vorstid Vabakale lihaselisi ehitajaid lantima. Tihkelt lambasoolde surutud sealihas on rohkem seksapiili kui miniseelikus näitsikus, tahetakse meid uskuma panna.
Kui juba turd töömees vorsti-iharusse langeb, mis siis meist, väetimatest, saab? Kes täidab maa lastega, kui kõik mehed on vorstikestega mehkeldamas?
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.