Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Taavi Piibemann Vastse-Kuuste printreklaamist: Not the vorst.
Kinos käidud, vonklevad Vastse-Kuuste vorstid Vabakale lihaselisi ehitajaid lantima. Tihkelt lambasoolde surutud sealihas on rohkem seksapiili kui miniseelikus näitsikus, tahetakse meid uskuma panna.
Kui juba turd töömees vorsti-iharusse langeb, mis siis meist, väetimatest, saab? Kes täidab maa lastega, kui kõik mehed on vorstikestega mehkeldamas?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]