• 28.04.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas Eesti reklaamiagentuurid on valmis turundama venekeelsele sihtrühmale?

Möödunud aasta lõpul prognoosisid suurte Eesti meediaettevõtete juhid, et 2009. aastal hakkavad turundajad senisest rohkem tähelepanu pöörama vene sihtrühmale. Üheks põhjuseks on see, et venelaste osakaal rahvastikus on oluliselt suurem kui venekeelsesse meediasse suunatud reklaamipanuste hulk. Selle loogika kohaselt tuleks venekeelsesse meediasse suunatud reklaamipanuseid oluliselt suurendada. Best Marketing uuris, kui valmis on Eesti reklaamiagentuurid turundamiseks venekeelsele sihtrühmale ja küsis agentuuride esindajatelt: • Kui valmis olete turundamiseks venelastele? • Kui palju teie kliendid sellele tähelepanu pööravad? • Kas teil on vene sihtrühmale reklaamide tegemiseks olemas spetsiaalne vene loovjõud? • Kas adapteerite reklaame eesti keelest vene keelde või töötate venelastele eraldi reklaame välja?
Alvar Jaakson, Utopia :

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele