Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kas Eesti reklaamiagentuurid on valmis turundama venekeelsele sihtrühmale?
Möödunud aasta lõpul prognoosisid suurte Eesti meediaettevõtete juhid, et 2009. aastal hakkavad turundajad senisest rohkem tähelepanu pöörama vene sihtrühmale. Üheks põhjuseks on see, et venelaste osakaal rahvastikus on oluliselt suurem kui venekeelsesse meediasse suunatud reklaamipanuste hulk. Selle loogika kohaselt tuleks venekeelsesse meediasse suunatud reklaamipanuseid oluliselt suurendada. Best Marketing uuris, kui valmis on Eesti reklaamiagentuurid turundamiseks venekeelsele sihtrühmale ja küsis agentuuride esindajatelt: • Kui valmis olete turundamiseks venelastele? • Kui palju teie kliendid sellele tähelepanu pööravad? • Kas teil on vene sihtrühmale reklaamide tegemiseks olemas spetsiaalne vene loovjõud? • Kas adapteerite reklaame eesti keelest vene keelde või töötate venelastele eraldi reklaame välja?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]