• 16.03.09, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti meediareklaamiturg jäi 2008. aastal väikesesse miinusesse

Eesti meediareklaamituru käive ulatus 2008. aastal 1,739 miljardi kroonini. Kui kolme esimese kvartali jooksul suutis turg ligilähedaselt eelmise aasta sama aja taset hoida, siis neljandaks kvartaliks avaldas ülemaailmne majanduslangus juba drastilist mõju ka Eesti meediareklaamiturule.
Nii suutis I kvartal ka ilma 2007. aasta I kvartalit suuresti reklaamirahaga täitnud valimisreklaamita enam-vähem sama mahuni jõuda, II ja III kvartal olid mõlemad kõigi aegade parimate näitajatega, vaid IV kvartali osas ei õnnestunud traditsioonilist eesmärki täita ning aasta suurima meediareklaamikäibega kvartal olla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele