• 16.03.09, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti meediareklaamiturg jäi 2008. aastal väikesesse miinusesse

Eesti meediareklaamituru käive ulatus 2008. aastal 1,739 miljardi kroonini. Kui kolme esimese kvartali jooksul suutis turg ligilähedaselt eelmise aasta sama aja taset hoida, siis neljandaks kvartaliks avaldas ülemaailmne majanduslangus juba drastilist mõju ka Eesti meediareklaamiturule.
Nii suutis I kvartal ka ilma 2007. aasta I kvartalit suuresti reklaamirahaga täitnud valimisreklaamita enam-vähem sama mahuni jõuda, II ja III kvartal olid mõlemad kõigi aegade parimate näitajatega, vaid IV kvartali osas ei õnnestunud traditsioonilist eesmärki täita ning aasta suurima meediareklaamikäibega kvartal olla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele