27. veebruar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

René Reinumägi Eesti uuest tunnuslausest ''Positively Surprising''

Helgemad pead, üle maa, tulnud kokku. Otsustanud, et peaks oma maad reklaamima. Nii, et kõik teaksid tast ning tuleksid sinna puhkama ja raha tegema. Leiti, et selleks vaja leida oma maad tutvustav tunnuslause.

Mis tooks esile selle, mis maale ainuomast ja erilist. Hakatud siis otsima seda unikaalsust. Otsiti, otsiti, midagi ei leitud. Nii hakatigi reklaamima: Maa - koht kus pole midagi. Ja sõitnudki rahvast üle ilma kohale. Vaatama, seda ilmaimet. Käidud ringi ja imestatud. Tõesti, pole mitte kui midagi. Rääkinud seda õhinal teistelegi edasi. Ja nii voolanudki lakkamatult külalisi maale, sest eks taha igaüks käia korra kohas, kus pole midagi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700