• 25.02.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kodumaised meened on IN

Soovitus “eelista eestimaist” ehk kodumaiste tootjate toetamine on eriti tähtis keerulises majandusolukorras. Ka turundaja saab eestimaist toodangut tellides oma panuse anda, luues sellega oma brändile lisaväärtust. Hea meene on isuäratav ja funktsionaalne – see kutsub katsuma, kandma ja kasutama. Ja kõige parem, kui see tõepoolest “ära” kasutatakse, süüakse, juuakse või kantakse. Järgnevalt toon inspiratsiooniks innovatsiooniaasta meened, mis kõik tehtud Eestis tootjate poolt, kel ka endal uuenduslik taust.
Eestimaised uuenduslikud meened:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele