24. veebruar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kodumaised meened on IN

Soovitus “eelista eestimaist” ehk kodumaiste tootjate toetamine on eriti tähtis keerulises majandusolukorras. Ka turundaja saab eestimaist toodangut tellides oma panuse anda, luues sellega oma brändile lisaväärtust. Hea meene on isuäratav ja funktsionaalne – see kutsub katsuma, kandma ja kasutama. Ja kõige parem, kui see tõepoolest “ära” kasutatakse, süüakse, juuakse või kantakse. Järgnevalt toon inspiratsiooniks innovatsiooniaasta meened, mis kõik tehtud Eestis tootjate poolt, kel ka endal uuenduslik taust.

Eestimaised uuenduslikud meened:

• Energia talu valmistas innovatsiooniaasta jaoks Uuenduste tee. Peale öko-ravimtaimede ja teesegude pakub Energia talu vaimse kultuuripärandi koolitusi ning töötab “energia säilitamise, ümberjaotamise ja selle hulga suurendamise” nimel, nagu nad innovatsiooniaasta kodulehel end ise kirjeldavad.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700