Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta Turundustegu 2008
Juba kümnendat korda korraldas turundusinfo- ja konverentsifirma Best Marketing Eesti Aasta Turundustegu valimise ja andis välja turundusvaldkonna prestiižikaima auhinna.
Reedel, 13. veebruaril 2009 toimus Tallinnas Turundustegu 2008 žürii koosolek, kus 3-tunnise arutelu käigus valiti konkursile esitatud 20 töö hulgast välja finalistid, kelle ettekandeid saab näha ja kuulda 5. märtsil Tartus Password 2009 laval.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.