• 27.01.10, 12:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti turunduse parimad 2008 meediakajastus

Reportaaž Postimehe Arteris 7. märtsil 2009
Eesti Ekspress, 12. märts 2009: Aasta turundus­sündmus Password 2009

Seotud lood

Uudised
  • 27.01.09, 12:31
Aasta Meediategu 2008
Best Marketing jätkas eelmisel aastal alguse saanud traditsiooni ja korraldas konkursi Aasta Meediategu 2008.
Uudised
  • 27.01.09, 12:31
Aasta Turundustegu 2008
Juba kümnendat korda korraldas turundusinfo- ja konverentsifirma Best Marketing Eesti Aasta Turundustegu valimise ja andis välja turundusvaldkonna prestiižikaima auhinna.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele