• 13.01.09, 00:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti turundus 2008 - pärlid ja ämbrid

Millised kampaaniad mõjutasid Eesti inimest aastal 2008 enim?Promotsiooniagentuur Momentum, reklaamiagentuur Creatum, alternatiivmeedia agentuur Ambient Marketing ja üritusturundusagentuur Elamusstuudio annavad Best Marketingi lugejatele tagasivaate eelmisse aastasse, rivistades 40 igapäevaselt turundusega tegeleva inimese arvamus põhjal märkimisväärseimad turundussündmused.
Tagasivaade turundusaastale 2008 hõlmab ka mitmeid riiklikke (teavitus)kampaaniaid – kõike, mida hõlmab teadlik mõjustustegevus mõtlemise või käitumise suunamiseks / muutmiseks. Teiseks siinse kokkuvõtte parameetriks on vana tõde, et ka tegematajätmine on tegu. Nii vaadeldakse ka nähtavaid, kuid vastuolulisi või pigem miinuspoolele kanduvaid kampaaniaid. Kolmandaks käsitletakse kampaaniaid selgeltmõistetavast reklaamikampaaniast laiemas, turunduskommunikatsiooni tähenduses. Nii võis mõnigi kampaania oma mõõtme saavutada just tänu PR-i, ajakirjanduse jms avalikele suunamistele ja tõlgendamistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele