12. jaanuar 2009
Ainult tellijatele

Eesti turundus 2008 - pärlid ja ämbrid

Millised kampaaniad mõjutasid Eesti inimest aastal 2008 enim?Promotsiooniagentuur Momentum, reklaamiagentuur Creatum, alternatiivmeedia agentuur Ambient Marketing ja üritusturundusagentuur Elamusstuudio annavad Best Marketingi lugejatele tagasivaate eelmisse aastasse, rivistades 40 igapäevaselt turundusega tegeleva inimese arvamus põhjal märkimisväärseimad turundussündmused.

Tagasivaade turundusaastale 2008 hõlmab ka mitmeid riiklikke (teavitus)kampaaniaid – kõike, mida hõlmab teadlik mõjustustegevus mõtlemise või käitumise suunamiseks / muutmiseks. Teiseks siinse kokkuvõtte parameetriks on vana tõde, et ka tegematajätmine on tegu. Nii vaadeldakse ka nähtavaid, kuid vastuolulisi või pigem miinuspoolele kanduvaid kampaaniaid. Kolmandaks käsitletakse kampaaniaid selgeltmõistetavast reklaamikampaaniast laiemas, turunduskommunikatsiooni tähenduses. Nii võis mõnigi kampaania oma mõõtme saavutada just tänu PR-i, ajakirjanduse jms avalikele suunamistele ja tõlgendamistele.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700