Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Volkswageni laulev koer võidutses taas
3. detsembril 2008 selgusid Stockholmis Euroopa juhtiva loovate reklaamide konkursi Eurobest Awards võitjad. Nii nagu äsja Pariisis toimunud Epica reklaamikonkursil oli ka Eurobestil seekord võidukas Volkswagen Polo laulev koer, tuues taas DDB Londonile TV/Cinema kategoorias peaauhinna:
249 võidutööd valiti välja 1199 shortlist'i ehk finaali jõudnute hulgast. Kokku esitati konkursile 5896 tööd 38 riigist, s.h. 10 tööd Eestist. Lisaks TV/Cinema, Print, Outdoor, Radio, Direct, Interactive, Integrated, Media ja Sales Promotion kategooriatele toimus sel aastal konkurss ka Design kategoorias.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.