• 26.11.08, 00:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalevipoeg inspireerib reklaamitegijaid

Eesti rahvuseepose kangelane on mõjunud inspireerivalt nii skulptoritele kui ka reklaamitöötajatele. Kalevipoja kuju on muutunud omaette kultusobjektiks ja seda tsiteeritakse isegi enne, kui see Tallinna lahte püsti on pandud. Meie eeposes on jõudu! Vaata Zavod BBDO poolt loodud Viasati reklaami, mis ilmus esmakordselt augustis, ja Brillianti Nordea Panga reklaami, mida saab näha praegu Tallinnas Pirita teel sõites. Nagu kaks tilka vett?
  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele