25. november 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kalevipoeg inspireerib reklaamitegijaid

Eesti rahvuseepose kangelane on mõjunud inspireerivalt nii skulptoritele kui ka reklaamitöötajatele. Kalevipoja kuju on muutunud omaette kultusobjektiks ja seda tsiteeritakse isegi enne, kui see Tallinna lahte püsti on pandud. Meie eeposes on jõudu! Vaata Zavod BBDO poolt loodud Viasati reklaami, mis ilmus esmakordselt augustis, ja Brillianti Nordea Panga reklaami, mida saab näha praegu Tallinnas Pirita teel sõites. Nagu kaks tilka vett?

  

Agentuur: Zavod BBDO

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700