2. september 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Red Bull annab tiivad

13. septembril kell 14.00 toimub Tallinna Sadamas Eesti 1. Red Bull Lennupäev, mille käigus lennutatakse Admiraliteedi basseini 40 lennuaparaati. Lennupäevale on registreerunud üle 60 lennuinseneri, rajale pääseb 40 isevalmistatud lennumasinat. Inseneride ideed on fantaasiarikkad – stardirajalt basseini kohale saavad hoo sisse väga mitmed lennukid ja laevad, aga ka üks korralik kitarr, hiiglaslik mobiiltelefon, musta värvi jõuline tualetipuhastaja, lõnga ketrav vokk, juustutükiga hiirelõks, kandikul lamav naine, A-Rühma kaubik, Mega Banaan, lendav pull, tõeline hevitort sünnipäevaks hevimehele, sigaheeringas ja palju muud põnevat.

Lennukamate ideedeega insenerid saavad väärikalt premeeritud - võistluse auhinnafond läheneb 250 tuhandele kroonile. Peaauhinnaks on Hispaaniast alguse saav kuumaõhupallireis kogu seltskonnale. Teisele kohale tulnud lendurid saavad sõita Hispaanias toimuvale vigurlennukite võistlusele Red Bull Air Race ja kolmandale positsioonile platseerunud lennutatakse alla otse taevast tandemlangevarjuhüpete käigus.

Miks Red Bull Lennupäeva korraldab ja kuidas end seeläbi brändib, selgitas Best Marketingile Tuuli Jevstignejev, Red Bull Eesti kommunikatsioonikoordinaator.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700