25. mai 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Gert Lee, reklaamiagentuuri Taevas Ogilvy strateegiline juht

Gert Lee on Eesti reklaaminduse veteran, kes on tegelenud reklaamiga erinevates agentuurides kokku juba 15 aastat. Ta on lõpetanud TTÜ tootmisökonoomika ja planeerimise eriala. 1990ndate alguses rajas ta koos praguse Hansapanga turundusdirektori Tiiu Tälliga ühe Eesti esimestest reklaamibüroodest, mis hiljem liitus Agega. Aastat 1993 võibki lugeda Eesti reklaami alguseks – siis tekkisid Age, Division, Kolm Karu, Kontuur ja Inorek. Gerdist sai reklaamiagentuuri Age loovjuht ja strateegiline planeerija ning hiljem Age Baltikumi tegevjuht. 2003. aastast alates on Gert tegev Eesti suurima reklaamiagentuuri Taeva Ogilvy ridades.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700