• 13.05.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erilahenduste kasutamine TV3 ekraanil kogub tuure

Selleks, et eristuda konkurentidest ning suure reklaamimahu sees parim võimalik väljapaistvus saavutada, otsib üha enam kliente telekampaaniate vürtsitamiseks innovaatiivseid lahendusi. Üheks võimaluseks, mida kliendid TV3 ekraanil aina enam kasutama on hakanud, on Channel ID.
Channel ID ehk kanali identiteet tähendab lahtiseletatult TV3 maineklippi. TV3 pakub klientidele võimalust siduda kliendi ja telekanali positiivne imidž. ID pikkus on maksimaalselt 8 sekundit ning see on eetris väljaspool reklaamblokki.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele