12. mai 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Erilahenduste kasutamine TV3 ekraanil kogub tuure

Selleks, et eristuda konkurentidest ning suure reklaamimahu sees parim võimalik väljapaistvus saavutada, otsib üha enam kliente telekampaaniate vürtsitamiseks innovaatiivseid lahendusi. Üheks võimaluseks, mida kliendid TV3 ekraanil aina enam kasutama on hakanud, on Channel ID.

Channel ID ehk kanali identiteet tähendab lahtiseletatult TV3 maineklippi. TV3 pakub klientidele võimalust siduda kliendi ja telekanali positiivne imidž. ID pikkus on maksimaalselt 8 sekundit ning see on eetris väljaspool reklaamblokki.

Terve aprillikuu vältel oli televaatajatel võimalus TV3 ekraanil nautida värvide ja lakkide tootmise ning hulgimüügiga tegeleva ES Sadolin AS-i kaht erinevat ID-d.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700