6. juuni 2007
Ainult tellijatele

'Võluvesi' - holistiline mõtteviis integreeritud massitarbimisele orienteeritud veetootmisesse

Raamatu "Vee varjatud sõnumid" jaapanlasest autor Masaru Emoto on tuntud oma veekristallidest tehtud makrofotode ja väite poolest, et veele vahetult enne külmutamist suunatud inimmõtted mõjutavad veekristalle - sõltuvalt sellest, kas mõtted on positiivsed või negatiivsed, võtavad veekristallid ilusa või inetu kuju. Samalaadset mõju avaldavat veele ka anumale kinnitatud silt sõnaga. Võluvesi on inspireeritud Masaru Emoto poolt Jaapanis läbi viidud veealasest uurimustööst. Võluvett tootva OÜ Logistikaekspert juht Mai-Liis Napa on ühtlasi ka Emoto raamatu kirjastaja ja tõlkija Eestis.Logistikaekspert on veetootmisettevõte, mis kasutab naturaalse joogivee villimiseks Pandivere kõrgustiku põhjavett. Võluvee sari koosneb seitsmest erinevast teemast: küllus, elurõõm, õnn, armastus, tervis, tasakaal, rahu. Pudelite suuruseks on 0,5 liitrit ning 1,25 liitrit. Toode on villitud kahepoolsete siltidega originaalpudelisse. Võluvee pudelid ja sildid on disainitud nii, et vesi saaks “lugeda” positiivseid sõnumeid, mis on trükitud siltide siseküljele. Võluvee turuletulekust:2006.a. jõulude paiku sai raamatupoodidest raamatuga "Vee varjatud sõnumid" tasuta kaasa 0,5liitrise pudeli Võluvett. Siis hakkasid vett müüma vaimu- ja tervisepoed nagu Loitsukeller. 2007.a. algusest saati on Võluvesi vallutanud suuremaid toidukauplusi, s.h. Prisma, Rimi ja alates 1. juunist ka Selver.Mai-Liis Napa räägib, et tarbijad on Võluvee positiivselt vastu võtnud, toode on leidnud oma nishi. Maikuus kasvas müük varasemaga võrreldes kahekordseks. Mai-Liisi sõnutsi on toode sobilik teatud tüüpi inimestele - neile, kes ei näe ainult oma keha, vaid hoolitsevad ka vaimu eest. Kuigi vesi on vesi, erineb Võluvesi konkurentide toodetest veele lisatud mõtteviisi ja filosoofia poolest, muutes turunduse emotsionaalsemaks ja mängulisemaks.Katrin Kull, reklaamiagentuuri Dreamers juhataja:

"Kui tegu on lihtsa tootega, loodetakse tihti turunduse abil sellele mõnd mittemateriaalset lisaväärtust anda – teha tavaline õlu noortepäraseks või šokolaad seksikaks. Enamasti elab selline bränding vaid kallites reklaamides, mille lõppedes lisaväärtus inimeste meeltest kaob.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700