21. juuni 2006
Ainult tellijatele

Hansapanga reklaam MSN-is

Hansapank on teadaolevalt esimese Baltikumi firmana kasutanud enda reklaamimiseks maailma ühtu suurima külastajate arvuga Internetiportaali MSN Messenger.Kommneteerib Hansapanga meediat planeeriva agentuuri Media House projektijuht Tanel Tarkmees: "MSN on põhjendamatult olnud seni kasutamata reklaamikanal Eestis (ka Lätis ja Leedus meile teadaolevalt siiani kasutamata). Media House koostöös reklaamiagentuuriga Tank kasutas esimesena kogu Baltikumis MSN Messengeri reklaamikanalina (Hansapanga kampaania). Eestis on MSN Messengeril u 330 000 registreeritud kasutajat. Aktiivsemad kasutajad on kuni 24-aastased noored (moodustavad >60% Messengeri reklaami kontaktidest). Just selle noore sihtrühma püüdmiseks on Messenger hea lahendus. Messenger on noorte jaoks esmaseks online suhtluskanaliks.

Bannerreklaam Messengeris on kontaktipõhise hinnaga (määratud on 1000 banneri kuvamise (impression) hind). Hinnakirja järgi on 1000 kuvamise hind u 4 eurot. Senine kogemus näitab, et banneri CTR (click through rate - klikkide arv 100 kuvamise kohta) on u 0,4 - 1,5%. "

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700