• 10.12.21, 12:11

Õhtuleht: digireklaami ja -tellimuste kasv kattis trükimeedia reklaamikäibe kao

Äripäeva meediamajade edetabelis teise koha saanud Õhtulehe Kirjastuse mulluse hea tulemuse tõid tellijate arvu ja reklaamikäibe korraliku kasvu kõrval ka kiire kulude kokkutõmbamine ning selge kommunikatsioon. Oma toetav osa oli ka riiklikel koroonameetmetel.
Õhtulehe Kirjastuse juhatuse esimees Erik Heinsaar (paremal) ja Õhtulehe peatoimetaja Martin Šmutov.
  • Õhtulehe Kirjastuse juhatuse esimees Erik Heinsaar (paremal) ja Õhtulehe peatoimetaja Martin Šmutov.
  • Foto: Martin Ahven
“Oleme ka üha enam soodustanud ja arendanud kaugtööd, mis on meil ettevõttena võimaldanud loobuda kolmandikust kontoripinnast,” märkis Õhtulehe Kirjastuse juhatuse esimees Erik Heinsaar.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele