• 10.12.21, 12:11

Õhtuleht: digireklaami ja -tellimuste kasv kattis trükimeedia reklaamikäibe kao

Äripäeva meediamajade edetabelis teise koha saanud Õhtulehe Kirjastuse mulluse hea tulemuse tõid tellijate arvu ja reklaamikäibe korraliku kasvu kõrval ka kiire kulude kokkutõmbamine ning selge kommunikatsioon. Oma toetav osa oli ka riiklikel koroonameetmetel.
Õhtulehe Kirjastuse juhatuse esimees Erik Heinsaar (paremal) ja Õhtulehe peatoimetaja Martin Šmutov.
  • Õhtulehe Kirjastuse juhatuse esimees Erik Heinsaar (paremal) ja Õhtulehe peatoimetaja Martin Šmutov.
  • Foto: Martin Ahven
“Oleme ka üha enam soodustanud ja arendanud kaugtööd, mis on meil ettevõttena võimaldanud loobuda kolmandikust kontoripinnast,” märkis Õhtulehe Kirjastuse juhatuse esimees Erik Heinsaar.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele