Autorid: Annika Kald, Jane Suu • 10. detsember 2021

Õhtuleht: digireklaami ja -tellimuste kasv kattis trükimeedia reklaamikäibe kao

Õhtulehe Kirjastuse juhatuse esimees Erik Heinsaar (paremal) ja Õhtulehe peatoimetaja Martin Šmutov.
Foto: Martin Ahven
Äripäeva meediamajade edetabelis teise koha saanud Õhtulehe Kirjastuse mulluse hea tulemuse tõid tellijate arvu ja reklaamikäibe korraliku kasvu kõrval ka kiire kulude kokkutõmbamine ning selge kommunikatsioon. Oma toetav osa oli ka riiklikel koroonameetmetel.
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700