• ST
  • 19.03.24, 17:44

Kuulutati välja esimene Baltikumiülene e-kaubanduse konkurss. Parimaid e-poode autasustatakse 4 kategoorias

Käivitunud on E-kaubanduse täht 2024 – esimene auhinnaplatvorm, mis tunnustab Baltimaade parimaid e-poode.
Kuulutati välja esimene Baltikumiülene e-kaubanduse konkurss. Parimaid e-poode autasustatakse 4 kategoorias
Konkursile kandideerimine on avatud ja osalejad saavad registreeruda kuni 8. aprillini 2024 veebis aadressil balticecommercestar.com. Võitjad kuulutatakse välja konverentsil ECOMRIGA 24. mail 2024.
Taotlusi hindab rahvusvaheline valdkonna ekspertidest koosnev žürii ning auhindade võitjate vahel jagatakse välja auhinnafond väärtusega 20 000 eurot, kuid samuti eriauhinnad konkursi partneritelt. Neli auhinnakategooriat jaotuvad ettevõtete tulude alusel ja neid hinnatakse lähtuvalt kolmest kriteeriumist: disain, kasutajakogemus ja toimivus.
Osalemiseks palutakse e-poodidel täita veebis ankeet ja maksta osalustasu vastavalt oma kategooriale. Finalistide nimekiri tehakse teatavaks 10. mail 2024.
Neli auhinnakategooriat on järgmised:
1. Uued ettevõtted – ettevõtted, mille käive on alla 50 000 EUR (Osalemine on tasuta)
2. Väikeettevõtted – ettevõtted, mille käive jääb vahemikku 50 000–500 000 EUR (Osalustasu 50 EUR)
3. Keskmise suurusega ettevõtted – ettevõtted, mille käive jääb vahemikku 500 000–5 000 000 EUR (Osalustasu 100 EUR)
4. Suurettevõtted – ettevõtted, mille käive on üle 5 000 000 EUR (Osalustasu 150 EUR)
SEB ja Latvijas Pastsi algatatud auhindade eesmärk on juhtida tähelepanu e-kaubanduse valdkonna edulugudele ja tipptasemele kogu Baltikumis ning tutvustada neid laiemale, ülemaailmsele publikule. Samuti loodetakse inspireerida järgmist ettevõtjate põlvkonda kasutama pidevalt muutuvat tööriistade ja kommunikatsioonikanalite maastikku, et suurendada müüki Baltikumis.
Toetades Baltikumi e-kaubanduse konkurentsi, aitame Baltikumi e-kaubandusel kasvada. Oluline on tutvuda e-kaubanduse viimaste trendidega ning selle paljude võimalustega, et Baltikumi ettevõtjad püsiksid konkurentsis ja oleksid edukad. Meie usume, et sellised projektid nagu Baltikumi e-kaubanduse tähe konkurss võimaldavad veebipoodidel vahetada teadmisi, tõsta teadlikkust e-kaubandusest ning siseneda rahvusvahelistele turgudele.
Meelis Nurk
SEB Balti digitaalse strateegia juht kaardi- ja makselahenduste valdkonnas
Lisaks mitmesuguste auhindade võitmisele, nt digitaalsed reklaamikampaaniad, tasuta saatmine ja tasuta meistriklassid, saavad osalejad ettevõtte edasiseks kasvuks juurdepääsu ka valdkonna ekspertide teadmistele läbi arutelude, taskuhäälingusaadete ja intervjuude.
Olles teadlik e-kaubanduse rollist Baltikumi majandusarengus ja selle kasvavast tähtsusest globaalsel turul, on Latvijas Pastsil hea meel olla konkursi Baltikumi E-kaubanduse täht partner. E-kaubandusega tegelevad Baltikumi ettevõtjad on dünaamilise kasvu eesliinil ning vaatamata tugevale konkurentsile on neil võimalus silma paista originaalsete ja kvaliteetsete toodetega. Latvijas Pasts, mille eesmärk on olla esimene valik iga saadetise jaoks, arendab sihikindlalt e-kaubanduse transpordi- ja logistikateenuseid, sest tõhus kohaletoimetamine on e-kaubanduse edu võti.
Jānis Kūliņš
Latvijas Pastsi juhatuse liige
Esimese Baltikumi-ülese e-kaubanduse konkursina annab sündmus ettevõtetele võimaluse tutvustada oma toodet suuremal skeenel. Osalemine annab lõppkokkuvõttes veebipoodidele täiendava nähtavuse mitte ainult Baltikumi tasandil, vaid e-kaubanduses kogu maailmas, kuna konkurss toimub ülemaailmse nähtavuse nimel.
Algatuse strateegilised partnerid on SEB ja Latvijas Pasts. Teiste partnerite hulka kuuluvad Balcia, Joom, Mēness Aptieka, Aleph, Phh Group, Element Digital, Login, Gemius ja Magic Agency. Meediapartnerid on Delfi, TV3 Grupp, Äripäev.

Konkursist E-kaubanduse täht:

Konkurss E-kaubanduse täht toimub esimest korda Baltikumi-üleselt. Varem on seda kolm aastat kolm aastat korraldatud Lätis. 2024. aasta tähistab esimest aastat, mil see on laieneb Baltimaadesse ning toimub edaspidi igal aastal nii Eestis, Lätis kui Leedus.

Ühendumiseks sotsiaalmeedias:

Facebook: www.facebook.com/BalticEcommerceStar
Instagram: www.instagram.com/balticecommercestar
Twitter: twitter.com/balticecommstar
Linkedin: lv.linkedin.com/company/balticecommercestar

Meedia kontakt:

Julia Gifford, tel +371 26100633, [email protected]

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele