Autor: Äripäeva eriprojektide ja sisuturunduse üksus: [email protected] • 10. veebruar 2023

Virtuaalsed tuurid viivad ettevõtte turunduse uuele tasemele

3D Tuur OÜ juht Eero Pajuviidik.
Sageli tundub, et turunduses on kõike juba tehtud ja nähtud. Kui tahaks erineda ja tõeliselt innovaatilist teed käia, siis tasub kaaluda virtuaalseid 3D-tuure, milleni paljud veel jõudnud ei ole ning tänu sellele teie kodulehte või sotsiaalmeediat külastavatel klientidel tõelise vau-efekti tekitavad.

„Virtuaaltuure saavad kasutada oma teenuste või toodete presenteerimiseks paljude valdkondade tegijad, objekti suuruse ning mahu osas piirangud praktiliselt puuduvad,“ kinnitab 3D Tuuri juht Eero Pajuviidik. Seda võimalust kasutavad hetkel sageli kinnisvarabürood, et oma objektid võimalikele klientidele sõna otseses mõttes koduseinte vahele kohale viia, aga tegelikult sobib see ideaalselt näiteks ka kohvikute, lasteaedade, hotellide, mängutubade ja palju muu jaoks.

Pajuviidiku sõnul on ettevõte õnnega koos, sest järjest enam avastatakse 3D visualiseerimise võlu ja ette saab võtta igasugu huvitavaid projekte, mille peale esmapilgul ehk isegi ei tuleks. „Oleme teinud 3D-tuuri näiteks rahvusstaadionist, lennukist ja isegi väiksemast linnast!“ toob mees näiteid ja muheleb, et ootab igal hommikul põnevusega, milliste uute väljakutsetega tema poole pöördutakse.

Virtuaaltuur kaotab ära distantsi

Loomulikult ei piirdu virtuaaltuuride eelised vaid selle uudsusega. Tegu on ka väga praktilise teenusega, mis aitab kokku hoida rohkelt aega nii pakkujale kui ka kliendile. „Nüüd ei pea enam teise linna või riiki kohale sõitma, et mõnest objektist esmamuljet saada, sest seda saab teha mugavalt arvutis,“ nendib mees. „Tõelise elamuse saamiseks on tuuri võimalik vaadata VR-prillidega.“

Tegemist on suurepärase võimalusega kohale minemata astuda interjööri sisse, seal ringi vaadata, igasse nurgatagusesse piiluda ja kogeda ning tunnetada, kuidas terve ruumide kompleks omavahel ühildub ning välja näeb. „Parim võrdlus on vast see, et hetkel on kodulehtedel pildigaleriid või tavalised videojupid. 3D-tuurid on sealt aga mitu sammu edasi liikunud ning objektidest tehtud digitaalsed kaksikud annavad sama tulemuse edasi kordades paremini.“

3D-tuur ei ole lihtsalt 3D-video

Positiivne on ka see, et lõpptoote puhul ei ole tegemist nii-öelda lühifilmiga, kus vaatajale öeldakse ette, mida ja millises järjekorras vaadata, pigem on see võrreldav arvutimänguga, kus saab ise teha valiku, millist nurka või soppi järgmiseks täpsemalt vaadata ja kui kaua üht või teist detaili uurida.

3D visualiseerimise puhul ei jää ükski uks suletuks või nurgatagune nägemata.

Kui alguses sai välja toodud, et ühekordse investeeringuna tellitud 3D-tuuri saab edaspidi turunduses kasutada nii kodulehel kui ka sotsiaalmeedias, siis tegelikult on neid võimalusi veelgi rohkem. Lisaks nimetatutele saab ringvaate lisada kasvõi igasse e-kirja, portaali või hinnapakkumise juurde. Nii saab suhteliselt lakoonilised teated muuta väga konkreetseks ja infoküllaseks, anda hetkega täielik ülevaade, mida siiani ilma kohapeale minemata pole olnud võimalik saavutada.

3D-tuuri loomine on soodsam, kui arvatakse

Tegemist on küll võrdlemisi uue võimalusega nii Eesti turul kui ka üleüldse, kuid 3D Tuur OÜ omab sel turul juba laialdasi kogemusi, tehtud töid on hulganisti. Kuigi esmapilgul näib, et tegu on keerulise ja kalli protsessiga, siis tegelikult tehakse pildistamine ja skaneerimine ära pelgalt tundidega, tuur võib olenevalt objekti suurusest valmis saada juba ööpäevaga ning kõige selle hind algab 120 eurost!

Lisaks valmis tootele aitavad 3D-tuuri spetsialistid sind ka kogu edasise protsessiga. „Meilt saab lingi, näidised ja juhendi, kuidas virtuaaltuuri parimal moel kasutada, jagada ning postitada," lubab Eero Pajuviidik.

Kui ka sinu ettevõttel võiks oma virtuaaltuur olemas olla, siis võta meiega ühendust!

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700