Autor: Anette Lõhmus • 5. november 2020

Kuidas saata kliendile või äripartnerile jõulukaarti?

E-posti teel jõulukaarte saata on lihtne, kuid e-kaardid vajuvad peale esmast vaatamist tihti uute meilide tulva alla ja unustatakse kiiresti.

Omniva soovitab kliente jõulude ajal postkaardiga üllatada.

Paberist jõulukaart leiab oma koha aga laual ja tuletab saajale südamlikke soove alatasa meelde. Kuidas see meeldejääv paberist kaart teele panna? Valikuid on mitmeid ja osed neist pole sugugi keerulisemad e-kaardi saatmisest.

• Kui Teie ettevõttes leidub inimene, kellele pakub suurt rõõmu ise ümbrikute ja markide valimine ning kaardi postitamine, siis tutvuge kindlasti Omniva e-poes jõulumarkide ja –ümbrikutega. Lähima kirjakasti, kuhu kaardid toimetada, leiate siit.

• Kui klientide ja partnerite hulk muudab omal käel kaartide postitamise keeruliseks, kuid sobiv jõulukaart on juba leitud, siis saab Omniva nende postitamisega Teile abiks olla. Andke oma valmis jõulukaardid ja klientide aadressiandmed meile üle 6 tööpäeva enne soovitavat kohale jõudmist ja Omniva adresseerib ning ümbrikustab kaardid Teie eest. Ühe kaardi kohta on selle teenuse orienteeruv hind 0,30 eurot. Küsige pakkumist otsepost@omniva.ee.

• Kui Te pole jõudnud veel oma ettevõtte jõulukaardile üldse mõelda, siis pakub Omniva ka täisteenust kaardi trükkimisest kohale toimetamiseni. Koguge ideid ja kujundage oma kaart siin. Kahepoolse ise disainitud kaardi hind koos saatmisega on 2,10 eurot.

Nagu näete, siis jõulukaardi saatmiseks on võimalusi mitmeid ja sobiliku lahenduse leiab endale igaüks. Tehke sel aastal oma klientidele meeldejääv üllatus ning saatke neile jõulusoovid kaunil paberist kaardil.

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700