• ST
  • 10.09.19, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Plaanid meeskonnaüritust, jõulupidu või konverentsi – Lauluväljak ootab!

Olgu ettevõte väike või suur, sündmuse jaoks sobiva toimumispaiga leidmine on alati keeruline – tahaks ju töötajaid millegagi üllatada. Siinkohal tasub põigata Lauluväljakule, mille avarates klaasseintega saalides on võimalik pidada konverentsi, tähistada jõulupidu või läbi viia suurejooneline pulmapidu.
Plaanid meeskonnaüritust, jõulupidu või konverentsi – Lauluväljak ootab!
Tõepoolest, Lauluväljaku ruumid peidavad endas palju rohkemat kui arvata oskaks. Lauluväljak ei ole vaid Laulupidu või Andrea Bocelli kontsert, kuigi maailmanimedega staaride võõrustamine on siinsele meeskonnale tuttav.
„Tallinna Lauluväljak ei paku ainult ruumide rentimise võimalust, vaid oleme abiks kogu ürituse korraldamise teekonnal, mis algab teie suurepärasest ideest ning lõpeb tänulike külalistega. Meie poole pöördudes võite kindel olla, et professionaalne meeskond arvestab iga sooviga ning aitab leida parimad lahendused edukaks ürituseks. Lauluväljak on meie rahva jaoks üks olulisemaid paikasid ning oskame selle erilise tunde ja olemuse lisada ka igale üritusele, mis meie juures korraldatakse. Lauluväljak on kvaliteedimärk, mida saab usaldada,“ ütleb Lauluväljaku juhataja Urmo Saareoja.

Plaani ettevõtte aastat aegsasti

Kindlasti tasub aga mõelda pikemalt ette ning tegutseda aegsasti. „Soovitame võtta korralduspaigaga ühendust võimalikult varakult, sest just sel juhul saate valida sündmuse toimumisaega võimalikult paljude vabade kuupäevade seast. Kindlasti ei tasu ära peljata ka päevi esmaspäevast neljapäevani, mil on veidi soodsamad rendihinnad – ning kokkuhoitud raha saab kasutada mujale,“ selgitab Lauluväljaku produktsiooni ja turunduse spetsialist Hando Jaksi.
Tema sõnul mahutab Sammassaal seminari või kontserdi tarbeks 400 inimest, ruumi mahutavus sõltub sellest, kuidas soovite ruumi liigendada ning Klaassaalis saab pidada näiteks isegi kuni 800 inimest mahutava piduliku vastuvõtu. Kuni 100 inimest mahutav Gustavi saal on aga õdus paik väiksemale seltskonnale, samuti on just see olnud varasemate sündmuste puhul lõõgastumiseks sobiv ruum, kus korraks melust puhata.
Lauluväljaku seminariruumid peidavad endas veel mitmeid sopistunud väiksemaid ruume, mida võimalik liigendada – nihutada seinu, mängida valgusega, paigutada mööblit – täpselt nii nagu klient soovib ning olukord nõuab. Siin saab korraldada nii väiksemaid workshope kui pidada ka suuremaid koosolekuid. „Lisaks on 3. korruse Rõdusaal just sobiv paik cateringi jaoks – seal jätkub piisavalt ruumi tugipersonalile, et paigutada ära kõik vajalik ning keskenduda vaid piduliste teenindamisele. Kevadisel ajal on aga kasutatud võimalust ning ehitatud Lauluväljaku kaare alla terrass, kus külalised einestanud. Alati on võimalik rentida ka soojendusega telki, nii et see võimalus on kasutatav aastaringselt,“ lisab Jaksi.

Projektijuht – sinu kindel abiline sündmuse korraldamisel

Hando Jaksi paneb kõigile südamele, et projektijuhti tasub kindlasti usaldada. „Meie projektijuhid on pikaajalise kogemusega, nad on näinud erinevaid üritusi ning teavad, millised kitsaskohad võivad sündmuse eel, ajal ning järgselt tekkida või millele tasub juba aegsasti tähelepanu pöörata. Nad märkavad detaile, millele teie ise ehk ei tuleks.
„Peamine on mõista, et väiksemadki detailid loevad. Edukas sündmus ei ole vaid esineja laval või aplodeeriv publik, kordaläinud üritus algab juba kujundatud kutsete saatmisest, sellest, milline on sündmusel sobilik riietus, kas kutse on kahele, samuti osalejate sujuvast kohale jõudmisest – Lauluväljakul on tasuta parkimine, seega on tagatud mugavus ning kokku hoitakse nii töötajate kui ettevõtte raha. Samuti tuleb tähelepanu pöörata sellele, kuhu saavad külalised jätta üleriided, kas neile pakutakse tervitusjooki, mida sisaldab menüü - ning alles siis muutub oluliseks sündmuse sisuline pool – esineja ning kava. Samuti lahkumine – et kõik saaksid sujuvalt liikuma ning õhtust jääks hea mälestus. Peamine on, et kõik tunneksid ennast olulise ja oodatuna!“ seisneb eduka sündmuse korraldamine Hando Jaksi sõnul paljudes pisidetailides.

Sündmus võib toimuda ka sinu õuel

Loomulikult, kui kliendil on olemas sobivad ruumid, tullakse samuti heal meelel appi ning renditakse kõike vajalikku ka Lauluväljaku ruumidest väljapoole. „Meie käest saab klapptoole, diivaneid, külmkappe, laudu – kõike, mida tarvis. Küll aga tasub taaskord aegsasti oma soovidest märku anda,“ tõdeb Jaksi.
Olgu tegu millise sündmusega tahes, siin leitakse alati lahendus, mis sobib kliendi visiooniga. „Meie jaoks ei ole miski ületamatu, sest kui on idee ning võimalused, siis on ka lahendus. Siin on korraldatud ka esmaspäevast-reedeni vältavaid motivatsiooniüritusi-koolitusi, kus vahetustega töötajad tulnud sama programmi nautima. Korraldaja jaoks tähendas see aga ühtlasi kokkuhoidu, sest esmaspäeval paigaldatud tehnika sai jääda üles reedeni – ära jäi lisatöö, hoiti kokku aega ja raha, energiast rääkimata,“ on Hando Jaksi kinnitusel Lauluväljaku võimalused lõputud. Ka 23ha suurusel rohealal on peetud meeskonnaüritusi ning hoitud nõnda vaim ja keha tasakaalus.
Ning kui maist-septembrini ja novembri lõpust jaanuari alguseni on siinse meeskonna käed tööd täis, siis tegelikult tasub sellest hoolimata võtta ühendust, uurida ning leida lahendus, mis endale sobib. „Veebruar-märts-aprill ning oktoober-november on meie jaoks sellised rahulikumad kuud, kus leiab ka vabu rendiruume rohkem kui muul ajal,“ julgustab Hando Jaksi kõiki ühendust võtma, lisades, et Lauluväljaku juures on just selle hoone taga olev lugu see, mis ikka ja jälle inimesi siia tagasi toob. „See on meie ajalugu, mis kõnetab kõiki, kes siia satuvad ning jätab erilise tunde kõigisse, kes siin korra viibinud,“ tõdeb ta.
Vaata ka lauluvaljak.ee/ruumid
Lauluväljakul on toimunud meie jaoks mitmed märkimisväärsed kontserdid, esmajärjekorras kindlasti äsjane Andrea Bocelli kontsert, lisaks Van Bureni ning Albano ja Romino ülesastumised. Tegemist on kahtlemata kontsertide korraldamiseks sobivaima paigaga pealinnas. Lauluväljakul on mahutavust ning siin on olemas kontserdikorraldaja elu lihtsustavad vajalikud kommunikatsioonid.
Lauluväljakul saab kasutada selle eripärast lähtudes erinevaid lahendusi – saab ehitada lava traditsioonilisel kujul ning ka laulukaare poole. Olemas on vajalik tehniline inventar, mis toetab kontserdi korraldamist. Siin on ka töökad ning asjalikud projektijuhid, kes oskavad omalt poolt leida lahendused ka nõudlikematele soovidele. Just äsja saime Andrea Bocelli meeskonnalt tänukirja, kus nad kinnitavad, et Lauluväljakul toimunud esinemine jäi neile meelde kui selle aasta sujuvaim ning paremini korraldatud kontsert. Lisaks muidugi kaunis päikeseloojang, millest keegi meist mööda vaadata ei saa.
Tanel Samm
Monster Music esindaja
Oleme korraldanud Lauluväljakul mitmeid seminare ja konverentse, kus osalejate arv on jäänud 100-200 vahele. Meie jaoks on olnud oluline leida tähenduslik toimumiskoht ning Lauluväljak seda kindlasti on. Tegemist on eestlaste jaoks ajalooliselt olulise paigaga, kus ristunud kultuur, taasiseseisvumine ja rock-kontserdid. Peame oluliseks, et koht kõnetaks inimest ning räägiks oma loo. Seda on Lauluväljak teinud ning siinviibijad on paigast alati vaimustuses olnud.
Lisaks on tegu ääretult looduskauni kohaga, kus on avarust nii silmale kui mõttele. Nõnda on hea peale seminari näiteks ühildada päev Lauluväljakul üheskoos mõnda praktilist füüsilist meeskonnamängu mängides.
Ka ligipääs ja tasuta parkimisvõimalused – üle 100 parkimiskoha – on lisaväärtus, mis annab võimaluse külalistel sõita otse treppi. Loomulikult ka hea ruumiplaan – suuremad ja väiksemad saalid-ruumid annavad võimaluse korraldada just selline sündmus, nagu kliendil soov. Ning loomulikult projektijuhid, kes on olnud igati oma ala professionaalid.
Endrik Randoja
Confent OÜ esindaja

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele