9. oktoober 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas orienteeruda lõputult võimalusi pakkuvas trükimaailmas?

Foto: Ellington Printing
Reklaammaterjalide tootmine on viimase dekaadi jooksul arenenud meeletu kiirusega ning täna toodetakse erinevates trükikodades kõike, mida turundusosakond oskab eales ette kujutada – kui vaid osatakse küsida. Staažikas tegija Ellington Printing oskab aga kokku viia turunduse soovid ja õiged trükimasinad.

“Materjale on sadu ning materjalitehnoloogia on arenenud viimase viie aasta jooksul tohutult. Väga kallid materjalid on muutunud odavamaks ja täna on neid võimalik kasutada igapäevastes turundusmaterjalides,” rääkis OÜ Ellington Printing partner ja Eesti turu projektijuht Eero Pank.

Seetõttu ongi tänapäeva võimalusterohkuses ning materjalikülluses keeruline orienteeruda. Kui turundusmaterjali teostuse pool jääb nõrgaks, siis kaotab hea idee ja lahe disain oma sära kiiresti. Sedasi võib aga kogu turunduskampaania sõnum edastamata jääda, valida valed materjalid või põhjendamatult kallist hinda maksta.

Partner turundustiimidele

Ellington Printing on turul tegutsenud juba enam kui 20 aastat ning teeb tänaseks koostööd umbes 200 partneriga. Neist 20 protsenti asuvad välismaal, kuna need trükikojad pakuvad sellise jõudluse või spetsiifikaga masinaid, mida Eestis ei ole. Laial tootmismaastikul ongi Ellington see vahelüli, kes aitab klientidel kirjus trükimaailmas orienteeruda, viies kokku turundustooted või -materjalid ja tootmised.

“Oleme heaks partneriks turundustiimidele ja reklaamiagentuuride. Peame oluliseks, et valida õiged materjalid ja lahendused, et toode vastaks ootustele ja kampaaniamaterjalide eelarve püsiks planeeritud tasemel,” märkis Ellington Printing partner ja Euroopa turu projektijuht Allan Matsov.

Ellingtonis on seitse meeskonnaliiget, igaühel oma spetsialiteet, mida ta teab kõige paremini. Olgu teemaks trükitehnoloogiad ja –masinad või materjalid –igale tööle leitakse parim nõustaja. Ettevõtte paistab silma ka suure näidistevaliku ja erivaldkondades tehtud töödega.

“Meie juures saab kõige paremini ammutada ideid erinevate materjalide kohta. Oleme selle koha pealt nagu raamatukogu, meil on olemas suur näidiste pagas ning näitame seda hea meelega,” kutsus Matsov huvilisi külla.

Alustuseks reklaammaterjalide audit

Ellington tavatseb uutele klientidele teha koostöö alguses reklaammaterjalide auditi, kus vaadatakse, mida ja millise hinnataseme ja kvaliteediga on varem töid tehtud. Ühiselt analüüsitakse, mis on hästi ning mida saaks paremini teha.

“Õpime sedasi klienti tundma ning selgitame, kas meil on mõtet koos edasi minna või mitte. Auditi käigus aitame kliendi turundustegevust optimeerida, kas kvaliteedi, hinna, kiiruse või tarneahela kindluse poole. Nõustamine on tasuta, nagu ka hiljem vahendustegevus. Hinnastame vaid tooteid,” selgitas Pank.

Ellington Printing tegeleb kultuurilembelise ettevõttena ka ühiskondlikult kasulike projektidega ning aitab trükiste näol kaasa mitmete ürituste nagu Disco Tallinn, muusikafestivalide Eesti Hip Hop Festival ja Mägede Hääl ning pidudesarja Haigla Pidu toimumisele. Samuti paneb ta õla alla kino Sõpruse tegemistele.

Ellington Printingu tegemistega kursis olemiseks liitu uudiskirjaga või jälgi nende Instagrami.

Klick Eesti: Ellington teab alati, kuidas saaks paremini

Klick Eesti ASi turundusjuht Priit Pommer: “Koostööd Ellingtoniga alustasime 2015 aastal. Otsustasime Ellingtoni kasuks, sest nad pakkusid kogu trükitööde valikut, mida senini olime teinud läbi 4-5 erineva partneri. Meie jaoks muutus lihtsamaks protsess ning ka hinnas võitsime. Tellime Ellingtonist sisuliselt kõik trükitööd - suuremahulisest otsepostist, mis kantakse üle Eesti postkastidesse, kuni põrandakleebiste ning turvaväravate kateteni Klicki poodides. Kampaaniamaterjalide sorteerimise trükikojas ning kulleriga poodidesse saatmise tellime samuti läbi Ellingtoni, sest nii on see kiire ja mugav ning siiani on kõik trükised meieni jõudnud lubatud tähtajaks.  Ellingtoni teenuse kvaliteediga oleme väga rahul. Tehnoloogiliselt on ette tulnud hetki, kus meil kliendina on tundunud, et peab saama paremini ning alati on Ellington koos trükkalitega ka lahenduse leidnud, et meie nõudmisi täita. Koostööd Ellingtoniga hindame väga heaks - nende paindlikus, oskused ja suhtumine annavad meile võimaluse keskenduda oma tööle ning mitte trükitehnoloogiale või -tähtaegadele.” 

Ellington Printingu hiljutised võidud:

Saku Õlletehase kampaania “Siidrikunsti meistriteos” on kahe aasta jooksul noppinud kokku seitse erinevat reklaamiauhinda, neist mullu ühe Hõbe-, kolm Kuldkuldmuna ja Grand Prix. Ellington Printing teostas kampaania postrid ja trükised ning sai osa järgmistest võitudest:

Baltic Best 2015: kuld “Print & Poster Craft” kategoorias

Kuldmuna 2016 Trükireklaam

Tallinna Lastehaigla Toetusfondi annetuskampaania võitis tänavu Pronksmuna auhinna. Ellington Printing tegi kampaania jaoks erinevad trükimaterjalid pro bono põhimõttel.

 ellington-printing.com 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700