18. aprill 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Gemius toob e-kaubanduse turule uue tööriista veebipoe tulemuslikkuse mõõtmiseks

Gemius ShopMonitor
Rahvusvaheline internetiuuringute ja -konsultatsiooni ettevõte Gemius toob Eesti turule unikaalse tööriista e-poodide tulemuslikkuse mõõtmiseks. ShopMonitor võrdleb e-poe tulemusi turu keskmiste näitajatega.

Gemius kutsub kõiki e-poode uuringuga liituma, et osaleda esimeses taolises uuringus Eestis.

ShopMonitor Analytics pakub lisaks kliendi veebipoe müügi tulemuslikkuse andmetele (KPI)  samade andmete võrdlust turu keskmiste näitajatega nii segmendi- kui tooterühmapõhiselt.

ShopMonitor on ühendatud lihtsalt mõistatava kasutajaliidesega nii arvutis kui mobiilis, mis annab ülevaate kliendi tegevustest e-poes (bounce rate; cart engagement rate; average order value ja 15 muud meetriksit). Saadud andmete põhjal saab suunata olemasolevaid ja potentsiaalseid kliente kasutama uusi soovitud lahendusi.

ShopMonitor Analytics on kasulik tööriist nii suurtele, keskmistele kui ka väikestele online kauplustele, sõltumata külastajate arvust.

Ülle Marie Kalda

Gemius Eesti juht Ülle Marie Kalda selgitab: “Shopmonitori peamine eelis on võimalus võrrelda oma e-poe andmeid Eesti e-kaubanduse üldiste trendidega või ka selle eraldi segmentidega. Liitudes ShopMonitoriga, saate lisaks põhjalikule analüüsile omaenda saidil toimuvate tegevuste tulemuslikkusest ka ülevaate ja võrdluse turu keskmiste näitajatega.

Et ShopMonitor võetakse üheaegselt kasutusele kõigis kolmes Balti riigis, saavad need e-poed, kelle tegevus hõlmab kogu Baltikumi, võrrelda oma tegevust lisaks Eesti turu keskmistele näitajatele ka turu keskmiste tulemustega Lätis ja Leedus, seda kõike nii erinevates segmentides kui tooterühmades.”, kus saate põhjalikumalt tutvuda toote eelistega ja esitada ka oma e-poe projektiga liitumiseks.

Kutsume teid külastama veebilehte www.shopmonitor.ee

Gemius on rahvusvaheline uuringuagentuur, Euroopa ning Lähis-Ida internetiuuringute valdkonna juhtiv ekspert, mis pakub professionaalseid uuringuid, analüüse ja konsultatsioone veebikeskkonnas tegutsevatele ettevõtetele.

1999 aastal asutatud Gemius tegutseb hetkel rohkem kui 30-l turul Euroopas, Lähis-Idas ja Aafrikas. Ettevõtte teenuseid kasutab igapäevaselt enam kui 2000 ettevõtet erinevatest turusektorites üle kogu maailma.

Gemiuses arendatud metodoloogia vastab rahvusvaheliselt tunnustatud ICC / ESOMAR koodile. www.gemius.com

Ülle Marie Kalda

Gemius Eesti juht

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700