Oktoobri lõpus uksed avanud kaubanduskeskus, mis tegutseb ajaloolises Postimaja hoones Tallinna südalinnas, on Sisetelevisiooni lipulaevaks digitaalsete reklaamilahenduste osas. Keskuse kontrolliv omanik on
CA Fastigheter AB ning opereerib Catella, mille esindaja
Kaia Pärnoja sõnul oli eesmärk väärikasse hoonesse luua midagi tõeliselt erilist. "Meie soov oli Postimajja teha silmapaistev ja ajast paar sammu ees olev ekraanilahendus, säilitades seejuures skandinaaviapärase minimalismi ning maja eripära arvestava hea tooni," rääkis Pärnoja. "Lahenduse loomiseks oli meil valida mitme partneri vahel, kuid valisime Sisetelevisiooni tuginendes nende ideedele ja kaasamõtlemisvõimele."
Postimajas on Eesti esimene kõrgekvaliteediline siseruumidesse mõeldud LED ekraan. Ekraani mõõdud on ca 3 x 3 meetrit ning see asub keskuse tuiksoonel ehk aatriumis, mida läbivad kõik maja külastavad kliendid. Lisaks on keskuse aatriumis kaheksast ekraanist koosnev pikliku kujuga videosein, mis on suurepärane pind erilahenduste jaoks. Keskuses on ka 13 suurt 55-tollist teleekraani, mille asukohad on valitud vastavalt inimeste liikumistrajektooridele.
Lisaks Postimajale laienes Sisetelevisioon ka Tallinna Lennujaama. Klientidele, kes soovivad oma sõnumeid kommunikeerida äriklientidele või Eestit külastavatele turistidele, on nüüdsest saadaval 12 hästi valitud asukohtadega digitaalset reklaamekraani.
Sisetelevisioon OÜtegevjuht50 43 115
[email protected]