Autor: Silja Oja • 17. detsember 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Postimajas on Põhjamaade moodsaim ekraanilahendus

Kuu aega tagasi avatud endise Postimaja kaubanduskeskuses on üles seatud Põhjamaade kõige moodsam digiekraanide lahendus. Ekraanide projekti koostas ja realiseeris Sisetelevisioon OÜ.

Oktoobri lõpus uksed avanud kaubanduskeskus, mis tegutseb ajaloolises Postimaja hoones Tallinna südalinnas, on Sisetelevisiooni lipulaevaks digitaalsete reklaamilahenduste osas. Keskuse kontrolliv omanik on CA Fastigheter AB ning opereerib Catella, mille esindaja Kaia Pärnoja sõnul oli eesmärk väärikasse hoonesse luua midagi tõeliselt erilist. "Meie soov oli Postimajja teha silmapaistev ja ajast paar sammu ees olev ekraanilahendus, säilitades seejuures skandinaaviapärase minimalismi ning maja eripära arvestava hea tooni," rääkis Pärnoja. "Lahenduse loomiseks oli meil valida mitme partneri vahel, kuid valisime Sisetelevisiooni tuginendes nende ideedele ja kaasamõtlemisvõimele."

Sisetelevisioon OÜ tegevjuht Priit Pedanik kommenteeris, et tegemist on tõelise referents-projektiga: "Meie jaoks oli Postimaja ekraanipark suur väljakutse, kuna Eestis ja lähiriikides ei ole midagi sellist kunagi ehitatud. Esmased ideed tulid hoone sisekujundajatelt, meie tõime lauale tehnilise kompetentsi ning tehnoloogiast tulenevaid ideid." Sisetelevisioon jäi peale süsteemi paigaldamist ka seda opereerima ning ekraanidele reklaamiaega müüma. "Kokkuleppe kohaselt saavad reklaamikliendid läbi Sisetelevisiooni ka Postimaja ekraanidele reklaamiaega osta. Seetõttu pidasime juba planeerimisfaasis silmas ka reklaamiklientide huve," lisas Pedanik.

Postimajas on Eesti esimene kõrgekvaliteediline siseruumidesse mõeldud LED ekraan. Ekraani mõõdud on ca 3 x 3 meetrit ning see asub keskuse tuiksoonel ehk aatriumis, mida läbivad kõik maja külastavad kliendid. Lisaks on keskuse aatriumis kaheksast ekraanist koosnev pikliku kujuga videosein, mis on suurepärane pind erilahenduste jaoks. Keskuses on ka 13 suurt 55-tollist teleekraani, mille asukohad on valitud vastavalt inimeste liikumistrajektooridele.

Lisaks Postimajale laienes Sisetelevisioon ka Tallinna Lennujaama. Klientidele, kes soovivad oma sõnumeid kommunikeerida äriklientidele või Eestit külastavatele turistidele, on nüüdsest saadaval 12 hästi valitud asukohtadega digitaalset reklaamekraani.

Lisainfo:

Priit Pedanik

Sisetelevisioon OÜtegevjuht50 43 115[email protected]

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700