• 12.04.24, 15:16

Digiturundus aastal 2024: niisama ägedaid kampaaniaid võib ju teha, aga raha eesmärkideta ei teeni

"Digiturunduse praktikumi" saates tuleb juttu sellest, millele digiturunduses tähelepanu pöörata järgneva 12 kuu jooksul, kui on soov raha teenida.
Saatejuht Priit Kallas Dreamgrowst ja Nobel Digitali partner Anni Kitsing.
  • Saatejuht Priit Kallas Dreamgrowst ja Nobel Digitali partner Anni Kitsing. Foto: Äripäev
Saates räägitakse, miks tuleb mõelda sellele, mis tegevused tegelikult tulemusi toovad ning sellest, et erinevatele kanalitele tuleks panna erinevad eesmärgid. Kas TikTokis on võimalik orgaaniliselt ka midagi saavutada? Kuidas veebileht paremaid tulemusi teeks ning kuidas vaadata, et SEO tegevus on tulemuslik.
Selleks oleme saatesse kutsunud Nobel Digitali partneri Anni Kitsingu. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Mis toob digiturunduses tulemused ja kasumi aastal 2024?
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele