• 30.01.24, 13:56

Idufirmade turunduse ekspert jagab väärtuslikke nippe

Kiirelt kasvavad ja tihti piiratud eelarvega idufirmad nõuavad turundajatelt loominugulisi lahendusi, mis võiksid edu tuua ka tavalistele ettevõtetele.
Promoty turundusjuht Marelle Ellen
  • Promoty turundusjuht Marelle Ellen
  • Foto: Raul Mee
“Idufirma turunduse väljakutse on see, et sul on vaja kogu aeg väga kiirelt kasvada, samas sul on väga piiratud ressursid. Ehk sul on väike tiim ja ilmselt ei ole väga suurt turunduseelarvet, kui sa just ei ole raha tõstnud hiljuti,” kirjeldas idufirmade turunduse ekspert Marelle Ellen Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele