• 19.01.24, 14:00

Google Analytics 4 on äge tööriist, mida ei maksa karta

Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates räägime Mediahouse strateegi Roger Puksiga digitulemuste mõõtmisest, sellest, kui äge tööriist Google Analytics 4 tegelikult on ja Google Tag Managerist.
Mediahouse strateeg Roger Puks ja saatejuht Priit Kallas.
  • Mediahouse strateeg Roger Puks ja saatejuht Priit Kallas. Foto: Äripäev
Saates jagab Puks soovitusi mida teha, et Google Analytics 4 enda jaoks edukalt tööle panna. Juttu tuleb ka küpsistest, GDPRist, konversioonist, veebilehe liiklusest ning sellest, mida üldse võiks mõõta.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Google Analytics 4 on äge tööriist, mida ei maksa karta
00:00
Saates nimetatud tööriistad:
GA4 alternatiivid
Matomo
Plausible
Fathom
Tööriistad GA4 töökindluse testimiseks
GA4 debugger (debugview kasutamiseks GA4s)
Adswerve DL Inspector

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele