Autor: Priit Kallas • 9. juuni 2023

Digiturundaja: GA4 muudab analüütikat väga palju, aga mulle meeldib

Saatejuht Priit Kallas ja Mediabrands Digital performance tiimi juht Karl Lilienberg.
Foto: Äripäev
Alates 1. juulist lõpetab praegune Google Analytics töö ning asemele tuleb uus GA4. Mis see on ning mida see muudatus turundajatele ja ettevõtetele tähendab?

"Digiturunduse praktikumi" saates räägitakse ka sellest, mida tuleb jälgida, kui GA4 üleminekut tehakse samuti arutletakse selle üle, mis on head ja halba uuenenud analüütika tööriista juures. Kiirkorras räägitakse ka läbi, kuidas GA4 seadistada.

Selleks oleme saatesse kutsunud Mediabrands Digitali performance tiimi juhi Karl Lilienbergi. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700