Digiturundaja: GA4 muudab analüütikat väga palju, aga mulle meeldib
Alates 1. juulist lõpetab praegune Google Analytics töö ning asemele tuleb uus GA4. Mis see on ning mida see muudatus turundajatele ja ettevõtetele tähendab?
Saatejuht Priit Kallas ja Mediabrands Digital performance tiimi juht Karl Lilienberg. Foto: Äripäev
"Digiturunduse praktikumi" saates räägitakse ka sellest, mida tuleb jälgida, kui GA4 üleminekut tehakse samuti arutletakse selle üle, mis on head ja halba uuenenud analüütika tööriista juures. Kiirkorras räägitakse ka läbi, kuidas GA4 seadistada.
Selleks oleme saatesse kutsunud Mediabrands Digitali performance tiimi juhi Karl Lilienbergi. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Digiturundaja: GA4 muudab analüütikat väga palju, aga mulle meeldib
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.