Saates räägitakse ka avaliku sektori turundamise erinevatest kanalitest, sõnumitest ning hoiakutest.
Loovagentuuri Salama juhi Madis Otsa sõnul võib avaliku sektori puhul kasu väljenduda ka rahas, kui rääkida annetuskampaaniatest nagu erasektori kampaanias, kus müüakse konkreetset toodet. „Kui rääkida hoiakutest ja ideedest, siis tuleb erasektoriga vahe sisse. Avaliku sektori puhul tuleb meeles pidada, et järjepidevus on keeruliste teemade puhul väga tähtis,“ ütles Ots.
„Kui erasektor taotleb rahalist kasumist, siis meie jaoks on ekvivalent usaldus. Kui me oma tegudega oleme selle välja teeninud, siis ka tulemused tulevad paremini ning jõuame inimesteni,“ rääkis Politsei- ja Piirivalveameti kommunikatsioonispetsialist Kairi Kreek.
Saadet juhib Keit Ausner.