Autor: Priit Kallas • 21. jaanuar 2022

Kuidas muutub turundajate elu peale küpsiste kadumist?

Saatejuht Priit Kallas (vasakul) ja adform Baltikumi müügidirektor Matis Metsala.
Foto: Äripäev
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas adform Baltikumi müügidirektor Matis Metsala, kes räägib küpsistest, nende kadumisest ning reklaami sihtimisest tulevikus.

Saates tuleb juttu ka trackimisest ehk kasutajate jälgimisest ning sellest, kuidas muutub tulevik selles osas.

Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Kuula saadet siit:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700