Autor: Priit Kallas • 29. oktoober 2021

Veeb peab nii ilus olema, et klient sealt ka ostaks, mitte ei hängiks

Hobby Hall Groupi SEO ja UX juht ning ADM Interactive disaini konsultant Epp-Kristiina Keerov ja saatejuht Priit Kallas.
Foto: Äripäev
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas digiturunduse praktik, Hobby Hall Groupi SEO ja UX juht ning ADM Interactive disaini konsultant Epp-Kristiina Keerov, kellega tuleb juttu kasutajakogemusest ja natuke ka SEOst.

Saates räägitakse ka sellest, kuidas veebist rohkem raha kätte saada ning ka sellest, et veebilehe disain ei pea alati ilus olema. Vastuse saab ka küsimus, mida mõõta ning kelle käest uurida tagasisidet kasutajakogemuse kohta.

Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Saatejuht soovitas tutvuda persoona intervjuu artikliga SIIN.

Kuula saadet siit:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700