Kogemuslugu: mida teha sotsiaalmeedia turunduses, et klient tasuta tagasi tuleks
Kogu mäng käib selle nimel, et klient tasuta tagasi poodi tuleks, rääkis sotsiaalmeedia konverentsil Hansaposti e-kaubanduse juht Ilmar Mihkelsoo.
Autor: Raul Mee
Saates "Lavajutud" meenutame juuni keskel toimunud sotsiaalmeedia konverentsi, kus ettevõtted jagasid oma kogemusi sotsiaalmeedia haldamisel.
Saates mängime ette kahe ettevõtte kogemusloo: Hansaposti ja Rimi. Hansaposti e-kaubanduse juht Ilmar Mihkelsoo räägib, miks käib kogu mäng selle nimel, et klient tuleks ühel päeval tasuta tagasi. Mihkelsoo viib ka sügisel Tartus toimuval digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2021 läbi worksop'i teemal digitaalne turnaorund: kuidas digitaliseerimise projekte ellu viia.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]