Ainult tellijatele
Autor: Äripäev • 2. august 2021
Ainult tellijatele

Kogemuslugu: mida teha sotsiaalmeedia turunduses, et klient tasuta tagasi tuleks

Kogu mäng käib selle nimel, et klient tasuta tagasi poodi tuleks, rääkis sotsiaalmeedia konverentsil Hansaposti e-kaubanduse juht Ilmar Mihkelsoo.
Autor: Raul Mee

Saates "Lavajutud" meenutame juuni keskel toimunud sotsiaalmeedia konverentsi, kus ettevõtted jagasid oma kogemusi sotsiaalmeedia haldamisel.

Saates mängime ette kahe ettevõtte kogemusloo: Hansaposti ja Rimi. Hansaposti e-kaubanduse juht Ilmar Mihkelsoo räägib, miks käib kogu mäng selle nimel, et klient tuleks ühel päeval tasuta tagasi. Mihkelsoo viib ka sügisel Tartus toimuval digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2021 läbi worksop'i teemal digitaalne turnaorund: kuidas digitaliseerimise projekte ellu viia.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700