"Digiturunduse praktikumi" saates on külas veebiplatvormi VOOG tegevjuht Henn Runnel.
- Saatejuht Priit Kallas (vasakul) ja veebiplatvormi VOOG tegevjuht Henn Runnel Foto: Äripäev
Runnel räägib platvormi arendamisest, ideaalsetest klientidest, uute klientide leidmisest, välismaale müügist ning ka sellest, kuidas nad ennast ise turundavad ning mis nende puhul väga hästi töötab. Lisaks tuleb juttu sellest, kuidas käesolev aasta läinud on, arvestades, et e-poodide hulk kasvas kevadel meeletult.
Seotud lood
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas agentuuri ConnectiveAds juht Madis Birk, kellega tuleb saates juttu sihtimisest, persoonidest, algoritmidest, retargetingist ning kampaaniate tasuvusest.
Mida tähendab tänapäeval traditsiooniline meedia? Kui kõik meie ümber on digitaalne (sealhulgas traditsioonilised turunduskanalid nagu televisioon, ajalehed ja välimeedia), kas siis on tegemist digiturunduse või traditsioonilise turundusega?
Mark Ritson andis turunduskonverentsil Password kümme soovitust, mis hõlbustavad turunduse ja reklaami efektiivsemaks muutmist.
Pakume eestikeelset kokkuvõtet Effie konkursi 50. juubeliks valminud kõigi aegade parimate tööde valikust. Gillette kampaaniat analüüsib professor Mark Ritson.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.