Autor: Keit Ausner • 18. märts 2020

Mark Ritson: digiturundus on 20. sajandi termin

Mida tähendab tänapäeval traditsiooniline meedia? Kui kõik meie ümber on digitaalne (sealhulgas traditsioonilised turunduskanalid nagu televisioon, ajalehed ja välimeedia), kas siis on tegemist digiturunduse või traditsioonilise turundusega?

Passwordi peaesineja Mart Ritson tõdes, et digiturundus on 20. sajandi termin. Täna ei saa me enam digiturundust eraldiseisvana vaadata, sest olgem ausad – kõik meie ümber on digitaalne.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700