• 18.03.20, 10:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mark Ritson: digiturundus on 20. sajandi termin

Mida tähendab tänapäeval traditsiooniline meedia? Kui kõik meie ümber on digitaalne (sealhulgas traditsioonilised turunduskanalid nagu televisioon, ajalehed ja välimeedia), kas siis on tegemist digiturunduse või traditsioonilise turundusega?
Mark Ritson: digiturundus on 20. sajandi termin
Passwordi peaesineja Mart Ritson tõdes, et digiturundus on 20. sajandi termin. Täna ei saa me enam digiturundust eraldiseisvana vaadata, sest olgem ausad – kõik meie ümber on digitaalne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele