Autor: Hando Sinisalu • 15. aprill 2020
Ainult tellijatele

CASE STUDY: kuidas Gillette eelmise majanduskriisi ajal kallimat toodet ostma meelitas

Pakume eestikeelset kokkuvõtet Effie konkursi 50. juubeliks valminud kõigi aegade parimate tööde valikust. Gillette kampaaniat analüüsib professor Mark Ritson.

Lisaks osavale segmendikampaaniale tehti suur investeering telereklaami, kus osalesid sihtrühma seas tuntud persoonid - tennisist Roger Federer, jalgpallur Thierry Henry ja golfimängija Tiger Woods.

Taust

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700