• 15.04.20, 13:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

CASE STUDY: kuidas Gillette eelmise majanduskriisi ajal kallimat toodet ostma meelitas

Pakume eestikeelset kokkuvõtet Effie konkursi 50. juubeliks valminud kõigi aegade parimate tööde valikust. Gillette kampaaniat analüüsib professor Mark Ritson.
Lisaks osavale segmendikampaaniale tehti suur investeering telereklaami, kus osalesid sihtrühma seas tuntud persoonid - tennisist Roger Federer, jalgpallur Thierry Henry ja golfimängija Tiger Woods.
  • Lisaks osavale segmendikampaaniale tehti suur investeering telereklaami, kus osalesid sihtrühma seas tuntud persoonid - tennisist Roger Federer, jalgpallur Thierry Henry ja golfimängija Tiger Woods.
Taust

Seotud lood

Uudised
  • 11.03.20, 10:23
Mark Ritson: 10 soovitust tõhusamaks turunduseks
Mark Ritson andis turunduskonverentsil Password kümme soovitust, mis hõlbustavad turunduse ja reklaami efektiivsemaks muutmist.
Töökuulutused
  • 12.09.25, 14:18
ERSO otsib maine- ja kommunikatsioonijuhti
Kandideerima ootame kuni 20. septembrini

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele