Hando Sinisalu • 15 aprill 2020
Uudised
Ainult tellijale

CASE STUDY: kuidas Gillette eelmise majanduskriisi ajal kallimat toodet ostma meelitas

Pakume eestikeelset kokkuvõtet Effie konkursi 50. juubeliks valminud kõigi aegade parimate tööde valikust. Gillette kampaaniat analüüsib professor Mark Ritson.

Lisaks osavale segmendikampaaniale tehti suur investeering telereklaami, kus osalesid sihtrühma seas tuntud persoonid - tennisist Roger Federer, jalgpallur Thierry Henry ja golfimängija Tiger Woods.  

Taust

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:
  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
  • Jaga lugu:
    Seotud lood
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700