Kuidas oma e-pood Facebookis ja Instagramis silmapaistvaks teha?
Smuutide ja supertoidusegude poolest tuntud Boost Yourself paistab silma ka eduka turundusega. Ettevõtte kaasasutaja Sven Nuum rääkis, kuidas nad oma e-poodi turundavad.
Tänases raadiosaates "Digiturunduse praktikum" oli külas supertoidusegude tootmisega tegeleva Boost Yourselfi kaasasutaja ja sotsiaalmeedia koolituste tegija Sven Nuum.
Saates räägiti ettevõtte käima saamisest, e-poe turundamisest, sisuloomest ning üldiselt Facebookis ja Instagramis turundamisest. Muuhulgas oli juttu sellest, kuidas Boost Yourself alustas müügiga e-kanalites ning hiljem laienes jaekaubandusse.
Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Järelkuula saadet siit:
"Digiturunduse praktikum" toob kuulajateni edukad, õpetlikud ja praktilised lood, kuidas digitaalse turundusega soovitud eesmärke saavutada. Saade on eetris Äripäeva raadios üks kord kuus. Järelkuula eelmisi saateid siit.
Boost Yourselfi uued supertoidubatoonid on kiire ja käepärane vahepala tervislikkust ja mugavust hindavale inimesele. Kommenteerisid Boost Yourselfi turundusjuht Triinu Talviste ning La Ecwadori sisuturundustiimi ideekirjutaja Timo Tõnisson ja sisuturundustiimi juht Teele Hein.
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.