• 17.04.20, 16:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas oma e-pood Facebookis ja Instagramis silmapaistvaks teha?

Smuutide ja supertoidusegude poolest tuntud Boost Yourself paistab silma ka eduka turundusega. Ettevõtte kaasasutaja Sven Nuum rääkis, kuidas nad oma e-poodi turundavad.
Kuidas oma e-pood Facebookis ja Instagramis silmapaistvaks teha?
Tänases raadiosaates "Digiturunduse praktikum" oli külas supertoidusegude tootmisega tegeleva Boost Yourselfi kaasasutaja ja sotsiaalmeedia koolituste tegija Sven Nuum.
Saates räägiti ettevõtte käima saamisest, e-poe turundamisest, sisuloomest ning üldiselt Facebookis ja Instagramis turundamisest. Muuhulgas oli juttu sellest, kuidas Boost Yourself alustas müügiga e-kanalites ning hiljem laienes jaekaubandusse.
Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Järelkuula saadet siit:
"Digiturunduse praktikum" toob kuulajateni edukad, õpetlikud ja praktilised lood, kuidas digitaalse turundusega soovitud eesmärke saavutada. Saade on eetris Äripäeva raadios üks kord kuus. Järelkuula eelmisi saateid siit.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele