• 31.07.19, 17:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Boost Yourselfi supertoidubatoonid

Boost Yourselfi uued supertoidubatoonid on kiire ja käepärane vahepala tervislikkust ja mugavust hindavale inimesele. Kommenteerisid Boost Yourselfi turundusjuht Triinu Talviste ning La Ecwadori sisuturundustiimi ideekirjutaja Timo Tõnisson ja sisuturundustiimi juht Teele Hein.
Nädala kampaania: Boost Yourselfi supertoidubatoonid
"Turg on aina enam liikumas selle suunas, et inimesed tahavad tervislikumaid valikuid teha ning teadlikumalt toituda. Meie tahame inimestele selles protsessis abiks olla," kommenteeris Talviste uute superbatoonide turule toomist. Ta lisas, et uus tootekategooria on neile väga oluline ja tegemist on nende selle aasta suurima lansseeringuga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele