Boost Yourselfi uued supertoidubatoonid on kiire ja käepärane vahepala tervislikkust ja mugavust hindavale inimesele. Kommenteerisid Boost Yourselfi turundusjuht Triinu Talviste ning La Ecwadori sisuturundustiimi ideekirjutaja Timo Tõnisson ja sisuturundustiimi juht Teele Hein.
"Turg on aina enam liikumas selle suunas, et inimesed tahavad tervislikumaid valikuid teha ning teadlikumalt toituda. Meie tahame inimestele selles protsessis abiks olla," kommenteeris Talviste uute superbatoonide turule toomist. Ta lisas, et uus tootekategooria on neile väga oluline ja tegemist on nende selle aasta suurima lansseeringuga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.