• 31.07.19, 17:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Boost Yourselfi supertoidubatoonid

Boost Yourselfi uued supertoidubatoonid on kiire ja käepärane vahepala tervislikkust ja mugavust hindavale inimesele. Kommenteerisid Boost Yourselfi turundusjuht Triinu Talviste ning La Ecwadori sisuturundustiimi ideekirjutaja Timo Tõnisson ja sisuturundustiimi juht Teele Hein.
Nädala kampaania: Boost Yourselfi supertoidubatoonid
"Turg on aina enam liikumas selle suunas, et inimesed tahavad tervislikumaid valikuid teha ning teadlikumalt toituda. Meie tahame inimestele selles protsessis abiks olla," kommenteeris Talviste uute superbatoonide turule toomist. Ta lisas, et uus tootekategooria on neile väga oluline ja tegemist on nende selle aasta suurima lansseeringuga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele