• 15.09.22, 11:35

Antropoloog parimast kliendiuuringust: astu kliendi kingadesse

00:00
  • Hando SinisaluHando Sinisalu
Antropoloog parimast kliendiuuringust: astu kliendi kingadesse

Tihti tehakse kliendiuuringuid mugavas kontoris, mille järel vastuseid ootama jäädakse, ent parem oleks sellest minna kaks sammu kaugemale, rääkis hommikuprogrammis antropoloog Keiu Telve. 

„Sõna otseses mõttes, kui klient on jooksutossudes, siis on vaja panna jooksutossud jalga. Kui klient on maamees, siis panna jalga kummikud. Kui metsamees, siis kõvemad matkasaapad,“ lisas ta. 

Tema sõnul peaksid ettevõttes erinevate osakondade töötajaid igapäevaselt mõtlema sellele, kes on klient täna ja samuti ka homme. Tema hinnangul on oluline ka kliendiuuringute tellijatel mõista, kuidas neid tehakse. 

Hommikuprogrammis tuli antropoloogi Keiu Telvega juttu kliendiuuringutest ja klientide mõistmisest. 

Fotol: Keiu Telve. Foto: Raul Mee. 

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele