• 30.08.24, 14:00

Kuidas nutikalt SEOd ja AId kasutada, et olla nähtav?

00:00
  • Priit KallasPriit Kallas
Kuidas nutikalt SEOd ja AId kasutada, et olla nähtav?

ContentGecko kaasasutaja Risto Rehemägi ütles "Digiturunduse praktikumi" saates, et kui oled esimene ja teed hästi on võimalik püsida pildis. Teisel positsioonil olev ettevõte või isik peab lihtsalt kiiremini jooksma, et pääseda ettepoole.

Seekordses saates tuleb juttu kodulehe optimeerimisest ehk SEO-st ja digiturunduse seostest. Räägime ka SEO tulevikust tehisintellekti ajastul. Saates jagab Rehemägi kuulajatele praktilisi nõuandeid ja soovitusi, kuidas ja millist AI‑d kasutada SEO parendamiseks.

Saates jagab ka Rehemägi ühte konkreetset SEO case‑study, kus saadi veebile suures koguses külastajaid. Lisaks tuleb juttu märksõnadest ja nende põhjal artiklite loomisest veebilehele, aga siinkohal on oluline märkida, et artiklid peavad olema sellised, mis ka lugejatele korda lähevad.

Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.

Siin on saates viidatud lisamaterjal:

Automatiseeri ChatGPT! Google Sheets+API [GPT‑4o]. ChatGPT API + Google Sheets võimaldab automatiseerida ülesandeid ja siduda selle oma töövoogu. Alusta tasuta malliga, mille leiad siit: https://amperly.com/chatgpt-api-google-sheets-gpt-4o/

Tasuta Google Gemini Pro 1.5 ja 2M kontekstiaken. Google Gemini Pro 1.5‑l on tohutu 2 miljoni tokeni suurune kontekstiaken. Uuri, kuidas saad tasuta ligipääsu, et töötada suurte andmekogumitega: https://amperly.com/google-gemini-pro-eesti-keeles/

3× paremad tulemused AI abil ettevõttes. AI produktiivsus annab paljudes valdkondades 3× paremad tulemused. Vaata, kuidas AI loob väärtust kliendisuhtluses, meeskonna rahulolus, müügis: https://www.dreamgrow.ee/13957-ai-tulemused-produktiivsus/

Pildil: Saatejuht Priit Kallas ja ContentGecko kaasasutaja Risto Rehemägi. Allikas: Äripäev

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele