• 25.11.14, 12:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Laagri City Kontserdimaja

City Motors AS juhataja Henrik Raave kirjeldab, kuidas ettevõte Laagris uue autosalongi avas. Keda tegelikult huvitab autosalongi avamine ehk kas avada maja, mille sa ehitasid või maja, mida inimesed tahavad?
City Motors ehitas kümne kuu jooksul uut Renault' ja Dacia autosalongi. Kulutasime väga palju raha - tehas nõudis. Salong sai ilus ja suur. Müügipinda üle 800 m2.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele