• 01.09.25, 13:51

Sajandi kihlus kui turundusõpik

Kui Taylor Swift möödunud nädalal oma kihlusest teatas, ei ilmunud ta Vogue’i kaanel ega lavastanud uhket fotosessiooni People ajakirjale. Selle asemel postitas ta Instagrami lihtsa, kuid kauni karusselli.
Sajandi kihlus kui turundusõpik
  • Foto: Kuvatõmmis/Instagram @taylorswift @killatrav
See tagasihoidlik ja intiimne postitus Taylor Swifti (35) ja tema elukaaslase, Ameerika jalgpallitähte Travis Kelce’i (35), kihlusest läks koheselt viraalseks: miljonid fännid reageerisid teadaandele ilma ühegi meediaväljaande vahenduseta. Swift kontrollis narratiivi, valis ise platvormi ja kõnetas nii otsejoones oma publikut.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele