• 05.06.25, 10:23

Tallinna Lennujaam tõusis mainekaimaks tööandjaks

Juba 20. korda selgitas Kantar Emor välja mainekaimad tööandjad töötavate inimeste ning tudengite seas. Tänavu on palgatöötajate hinnangul atraktiivseim tööandja Tallinna Lennujaam ning tudengite seas hoiab juba kolmandat aastat liidrikohta LHV.
Kantar Emori juhataja Karin Niinas ja Tallinna Lennujaama värbamis- ja personalipartner Sigrid Savest.
  • Kantar Emori juhataja Karin Niinas ja Tallinna Lennujaama värbamis- ja personalipartner Sigrid Savest.
  • Foto: Brigitta Jõgi
Palgatöötajate eelistatud tööandjate esiviisikusse kuuluvad veel Enefit (Eesti Energia), Tallink, Enefit Green ja Swedbank. Esikümnesse mahtusid veel LHV, Tallinna Sadam, SEB Pank, Elektrilevi ja Coop Pank.

Seotud lood

Uudised
  • 29.05.25, 08:46
Orgaaniline sisu on kadumas – tööandja saadikute ajastu kogub hoogu
Aprilli lõpus tuli välja Linkedini raport, mis on andmepõhine allikas sellest, kuidas LinkedIni algoritm üldse toimib. Ettevõtete loodaval sisul on voogudes aina väiksem osakaal, kirjeldab Signe Ventsel.
Uudised
  • 12.05.25, 09:55
Turundustöötajate lojaalsusindeks paneb mõtlema
Lojaalsus on madalam lühema tööstaažiga töötajate seas, mis näitab, kui keeruline on uusi töötajaid organisatsiooniga siduda, selgitab CVKeskus.ee värbamisjuht Grete Adler.
Uudised
  • 26.07.24, 12:22
Miks turundajad „vananevad“ tööandja silmis kiiremini kui teised?
Kui mõnes ametis saab töötada vanusele mõtlemata, siis turunduses võib vanusesurve ilmneda oluliselt varem. Selle üheks põhjuseks on nii nõue pidevalt uuendustega kaasas käia kui ka vanusega seotud stereotüübid, mis on visad taanduma, tõdeb hiljuti Tallinna Tehnikaülikoolis sel teemal magistritööd kaitsnud Victoria Kübard.
Uudised
  • 25.04.25, 09:28
Iga kolmas turundaja on töökoormuse tõttu stressis
Liialt suur töökoormus tekitab stressi igas neljandas töötajas ning 23% töötajatest ei suuda end töömuredest välja lülitada, selgus CVKeskus.ee tööportaali ja Palgainfo Agentuuri tööturu-uuringust.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele