• 30.05.25, 15:20

Kombopakkumised koguvad populaarsust

Igapäevaselt poodlevate klientide ostuharjumuste seas on viimase aastaga toimunud oluline nihe – aina enam soetatakse varusid kampaaniate ajal ning keskeltläbi iga kümnes inimene soovib saada erinevatest kaupadest kombineeritud soodsamaid personaalseid kliendipakkumisi.
Circle K turundusjuht Kristella Pender
  • Circle K turundusjuht Kristella Pender
  • Foto: Andres Raudjalg
Circle K on kombomüügi tegemiseks kasutusele võtnud seni Eestis unikaalse LIFT süsteemi, kus toote kassasse sisestamisel pakub süsteem kliendile erinevaid tooteid, mida klient võiks enda ostuga koos soetada ja seeläbi soodustust saada. Statistika näitab, et pakkumistega läheb kaasa keskeltläbi iga kümnes poodi külastanud inimene.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Bestmarketing esilehele