• 19.05.25, 10:00

Uued poliitreklaami nõuded võivad manipulatsioonideni viia

Riigikogu korruptsioonivastane erikomisjon arutab tänasel avalikul istungil poliitilise valimisreklaami uusi nõudeid ning erakondade rahastamise läbipaistvust.
Riigikogu
  • Riigikogu
  • Foto: Andras Kralla
Komisjoni esimees Anastassia Kovalnko-Kõlvart märkis, et oktoobrist hakkab kehtima uus Euroopa Liidu määrus, millega soovitakse teha poliitreklaamid ja nende päritolu võimalikult läbipaistvaks, kuid sellega kaasneb suur hulk nõudeid ja bürokraatiat, mida kohalikel meediaväljaannetel saab olema keeruline, kui mitte võimatu, täita. „See võib tähendada, et meediamajad loobuvad poliitreklaamist üldse ning kogu reklaam võib liikuda ainult sotsiaalmeedia platvormidele. See omakorda tähendab ebavõrdset olukorda turul, kuna välismaised suurkorporatsioonid koguvad Eesti inimeste andmeid, teenivad reklaami pealt tulu, kuid makse Eesti riigile ei maksa. Kohalikud meediaväljaanded jäävad aga olulisest sissetulekuallikast ilma,“ selgitas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 07.05.25, 16:15
Tallinn võtab ette reklaamimaksu erandite remondi
Muudatuste käigus kaotatakse mitmed sisulise põhjenduseta maksuvabastused, kuid kaotatakse ka praegune mahukas kooskõlastusprotsess.
Uudised
  • 12.05.25, 10:16
Tallinn keelustab tervisele ja loodusele ohtlikud välireklaamid
Tallinna linnavalitsus võttis vastu määruse, mis keelustab polüvinüülkloriidist (PVC) valmistatud reklaampindade kasutamise avalikus linnaruumis.
Uudised
  • 28.04.25, 16:54
Riigikogu kultuurikomisjon: ajakirjandus on kultuuri osa
Reedel toimus ERRi pressikeskuses Eesti Ajakirjanike Liidu 38. kongress, mille juhatas sisse kohtumine Riigikogu kultuurikomisjoni esimehee Liina Kersna ja liikme Vadim Belobrovtseviga.
Uudised
  • 19.04.24, 10:17
Avatud või suletud kriisikommunikatsioon - kumb on õigem?
Riigikogu liige ja kommunikatsiooniekspert Raimond Kaljulaid pooldab avatud kommunikatsiooni, kuid möönab, et ette on tulnud ka olukordi, kus on soovitanud kommentaaridest hoiduda ning see on osutunud efektiivseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele