Riigikogu korruptsioonivastane erikomisjon arutab tänasel avalikul istungil poliitilise valimisreklaami uusi nõudeid ning erakondade rahastamise läbipaistvust.

- Riigikogu
- Foto: Andras Kralla
Komisjoni esimees Anastassia Kovalnko-Kõlvart märkis, et oktoobrist hakkab kehtima uus Euroopa Liidu määrus, millega soovitakse teha poliitreklaamid ja nende päritolu võimalikult läbipaistvaks, kuid sellega kaasneb suur hulk nõudeid ja bürokraatiat, mida kohalikel meediaväljaannetel saab olema keeruline, kui mitte võimatu, täita. „See võib tähendada, et meediamajad loobuvad poliitreklaamist üldse ning kogu reklaam võib liikuda ainult sotsiaalmeedia platvormidele. See omakorda tähendab ebavõrdset olukorda turul, kuna välismaised suurkorporatsioonid koguvad Eesti inimeste andmeid, teenivad reklaami pealt tulu, kuid makse Eesti riigile ei maksa. Kohalikud meediaväljaanded jäävad aga olulisest sissetulekuallikast ilma,“ selgitas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Muudatuste käigus kaotatakse mitmed sisulise põhjenduseta maksuvabastused, kuid kaotatakse ka praegune mahukas kooskõlastusprotsess.
Tallinna linnavalitsus võttis vastu määruse, mis keelustab polüvinüülkloriidist (PVC) valmistatud reklaampindade kasutamise avalikus linnaruumis.
Reedel toimus ERRi pressikeskuses Eesti Ajakirjanike Liidu 38. kongress, mille juhatas sisse kohtumine Riigikogu kultuurikomisjoni esimehee Liina Kersna ja liikme Vadim Belobrovtseviga.
Riigikogu liige ja kommunikatsiooniekspert Raimond Kaljulaid pooldab avatud kommunikatsiooni, kuid möönab, et ette on tulnud ka olukordi, kus on soovitanud kommentaaridest hoiduda ning see on osutunud efektiivseks.
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.