• 11.04.25, 06:30

Miks heli roll brändistrateegias aina kasvab?

Tänapäevases infotihedas meediakeskkonnas, kus visuaalsed stiimulid konkureerivad piiratud tähelepanu nimel, muutub järjest olulisemaks sensoorse kommunikatsiooni mitmekesistamine, kirjutavad Helikuju asutajad muusikapsühholoog Dali Kask ning muusikaprodutsent Ikevald Rannap.
Helikuju asutajad muusikapsühholoog Dali Kask (vasakul) ning muusikaprodutsent Ikevald Rannap (paremal) Passwordi konverentsil 26.03.2025
  • Helikuju asutajad muusikapsühholoog Dali Kask (vasakul) ning muusikaprodutsent Ikevald Rannap (paremal) Passwordi konverentsil 26.03.2025
  • Foto: Raul Mee
Helibränding ehk helilise identiteedi kujundamine on üks valdkond, mis on viimastel aastatel saanud rohkem tähelepanu nii turundusteadlaste kui -praktikute seas. Käesolev artikkel keskendub küsimustele: miks on heli roll brändistrateegias aktuaalne just nüüd ning milliseid psühholoogilisi ja kommunikatiivseid eeliseid see võib pakkuda?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele